Gästblogg

fredag 12 juni 2009

Valambassadörs dagen

Ja, jag jobbade som sagt 15h tillsammans och tjänade ihop pengar till min resa som är till Rhodos. Förra helgen var det, och sista passet var bäst. Jag och Jennifer fick åka med en kille som heter Andreas som var as snäll och är as snäll, ialla fall vi började åka till enhörna där vi postade papper med hjälp av att sitta i bilen och lägga papper i brevlådorna från bilen :) p.s lite lata. Sedan hade jag sönder 2 brevlådor och Andreas 1, good work. Efter det åkte vi till viksberg och pershagen, fick provköra för första gången också och såklart motorstop 2 ggr. Senare kom vi tillbaks till stadshuset där Andreas dumförklarade mig och frågade om jag var blond egentligen, inte schyst. Och sedan blev det bra igen, kvällen slutade med att vi stack upp till terrasen längst uppi stadshuset och drack champis med dom andra arbetarna och sedan kollade film i vigselrummet :) Najs

Inga kommentarer: