Gästblogg

fredag 5 juni 2009

Shake it and wake it




Idag vart det ner på stan med Meela en stund, vi kollade på lite studenter som åkte med flak. Sedan träffade jag min fika sugna morfar som tog oss till cafét i Kringland, han var väldigt snäll och rolig. Efter det stack jag hem och spelade lite CS och väntade på att en viss person skulle ringa men det blev ju aldrig, sen blev klockan halv 7 och då begav jag mig till stadshuset för att börja jobba med valambassadör saken. Det var roligt, vi stack till rosenlundsområdet, ovan vid Sydpoolen och Mariekäll, sedan blev det till Stadshuset igen för att hämnta lite muffins att dela ut i stan.

Vi hade ett litet stop efter längtan av mat, så vi fick Johan att smaka korv med mos som han aldrig hade ätit :O otroligt va? Men han tyckte det var gott så. En ny dag imorgon med jobb som ska bli lika roligt som idag, och hoppas det blir lite varmare.

Gjorde en karta över vattenet som ligger i tälje också som kommer upp senare, efter jag orkat lägga upp dem på datorn :)

Puss Angelica

Inga kommentarer: