Gästblogg

fredag 12 juni 2009

1991-06-11 (18 år)

Hej idag är det min födelsedag 18 faktiskt :) Mycket trevligt. Nu är man officielt vuxen, fast det märks inte :)

Min dag var underbar, träffa Nicole, Basse och osv...För många namn att nämna. Så vi satt och chillade och sen skulle Nicole visa något hemma, så vi stack hem till henne hela bunten och när hon öppnar köksdörren står bordet uppdukat och med en fin tårta som hennes mamma har bakat där. Och sen fick jag en liten present av henne också. Det var nog en av dem finaste sakerna jag någonsin fått, älskar dig för det Nicole Chaves. Och såklart skulle dem sjunga också, ett tipa sök inte till idol :) Efter det så skulle jag och Anders ner på stan för att träffa Magda inför kvällens gång,katta kom också sen, sedan blev det att gå till Cp och sen stanleys. Det blev en halft lyckad kväll där, men ångrar inte. Sedan runt 1 stack jag och magda hem och käkade nudlar :)


Bjuder på bilden :)

Inga kommentarer: