Gästblogg

söndag 17 januari 2010

Skit glad

Hellu alla läsare :)



Idag vakande man upp med ett leende på läpparna och har ingen aning varför :) Kanske! De är en hemlighet... Senare på dagen träffade jag Anders iallafall och fick veta lite saker som gjorde mig förbannad och sen fortsatte det så! Irriterande men men vad kan människor göra åt om dem ljuger för mig rak upp i mitt ansikte? Pateiskt om jag får säga det själv, klarar dem inte av att berätta sanningen är dem inte ens värda energin. Och när man ljuger för mina föräldrar också så går man ärligt talat över gränsen!

Iallafall :) Dem ringde från Makeup skolan i stockholm och ville ha mig som modell, så om 2 veckor skulle dem höra av sig och så skulle jag få komma dit och vara där en hel dag:) Hon ville att jag skulle komma imorgon och på tisdag men de första dagarna under praktiken så de är bra :(


Inga kommentarer: