Gästblogg

måndag 18 januari 2010

Första dagen på Praktiken

Hej hej
Idag hade jag praktik på huddinge sjukhus min första dag, och jag såg redan ut som jag vet inte vad. Teknikst sätt drunknade i mina arbetar kläder så fick byta efter lunchen! Härligt, men så ska de vara, höll på att spy också men de ska vi inte gå in på för då kommer jag fan spy nu!
Annars hade jag faktiskt det super kul, åkte hem och var tydligen på samma tåg som Elin men snackade med henne i en kvart efter vi gått av och sedan var det badhuset!
Träffade Nicole och Mikaela en stund efter det och sedan snackade jag och Nicole lite. En dag att minass så att säga..Fick också mail från tjejen som söker mig för att vara modell för hennes sminkning, så ska vara modell någon gång under vecka 5 :) Härligt
Puss Angelica foton kommer senare :)

Inga kommentarer: