Gästblogg

onsdag 6 januari 2010

3 dagen i Berlin

Hej hej nu har du blivit lite bättre, vi skulle leta efter Berlin muren men det gick ju som de gick sa vi hittade ett grektiskt museum istället och massor med grekiska människor utan NÄSOR :) Tog kort pü alla :).

Sen hittade vi Zoo-Aquarium där dem först visade massor med fiskar,ormar,sköldpaddor och senare djur bla. Panda,tigrar,isbjörnar osv. Pandan var as söt, första gangen jag sag en panda och video kommer senare när jag kommit hem :)

Vi gick runt och letade skor till mig ocksa för jag har den oturen att mina gick sönder men imorgon ska vi till Alexander pl igen för att shoppa lite och madame Tussa :) Det ska faktiskt bli roligt om vi nu hittar det, allt ligger ju lite gömt. Saknar er alla ännu mer nu, men det är bara 2 dagar kvar nu.

Tog en drick pa Hardrock cafe igen men den va lite besk den jag tog sa far väl ta en annan nästa gang :)

Ha de sa bra och puss pü er / Angelica

Inga kommentarer: