Gästblogg

tisdag 5 januari 2010

2 dagen i Berlin

Hej hej nu har vi levt i tva hela dagar i berlin och det blir bättre.
Vi har hunnit äta god frukost, akt till Alexander pl. och shoppat lite, 2 andra gallerior varav en var teknologi skit. Vi har ocksa hunnit med att hitta Hard Rock Cafe där vi käkade ruskigt god mat, durt men värt. Nagra minus tecken är att min sko gick sönder och har bara ett par sa maste hinna köpa ett par nua och att det stinker fett mkt matfett när man kommer längre in mot centrum. usch usch usch
Imorgon blir det aka till Berlin muren och senare besöka ett eller tva museum :) och hitta tillbaks till kinaaffären.
Hoppas ni har det kul i Sverige för saknar er sa jävla mkt, önskar jag kunde aka hem redan pa torsdag. Och fick ett mess av min mamma dar det stog att hon saknade mig sa da far man mer hemlängtan :(
Puss pa er alla mina grisar <3>
Puss Angelica

Inga kommentarer: