Gästblogg

måndag 28 december 2009

Swedbank = död

Okej nu är det kris! Jag ska alltid ha den förmågan att avmagnitisera mitt Bankkort av någon andlening och nu blev det liksom så att jag lyckades precis vid jul. Och jag beställde såklart ett nytt på engång, för mitt kort är allt för mig, liksom typ älskar det över hela mitt hjärta! Och har stor makt över hur jag ska kunna shoppa! Så nu är jag i stort behov av det för det är ju så att mellandags REAN har börjat och det finns en sak som jag behöver mest av allt i världen just nu ! Och Swedbank vill inte snabba på och det har gått en vecka nu och det brukar liksom bli att det ska ta upp till 5 dagar! Mitt kort, och nej jag ska inte ta ut från banken heller för jag tycker inte om att gå med lösa pengar! Så de finns inte i mitt huvud ens att ta ut pengar och då glömmer man hur mkt man har kvar osv!

Och det gör ju inte saken bättre av att man får veta att alla kompisar shoppat för aa nej inte rättvist ! Inte när det är Jul, jag lovar att den som sitter uppe i himlen just nu och kollar ner på oss små dvärgar hatar MIG !






Inga kommentarer: