Gästblogg

tisdag 29 december 2009

En dag kvar och sen Nytt år


Tänkte att jag behövde ha en lite kärleks bild
Morfar, jag, Mormor
Kameran lägger på 5 kg


Min dag idag = förjävlig jobbigt, men Kul! Jag var en sväng i Stockholm för att kolla efter min tröja på Gina Tricot som inte fanns på ställen så tänkte jag drar en sväng till Skärholmen men där fanns den inte heller *Suck*. Så jag åkte hemåt och det är ju så kul att man kan tunnelbanan till och från NOT! Träffade Camilo i Södertälje och gick runt med han en stund hittade ett par byxor/tights och smink :)

Kom hem och fixade resesaken och pengar och sedan färdades jag till B-Säng och umgicks med Nicole och Jennifer. Hyfsat roligt om jag får säga det själv, en kille låsades spela min bror eller i våra drömmar men det var kul :) Man måste ju improvisera när man sitter i en port och det går människor förbi när man ringer busigt!


Inga kommentarer: