Gästblogg

onsdag 27 maj 2009

Sjukgymnast


Idag vart det ingen skola utan en resa till Stockholm för att gå till en Sjukgymnast och kolla mina armbågar, se om man kunde göra någon övning för att förbättra dem. Så jag fick ett GULT fult band av något slag som jag ska göra 10 minuters övning med morgon och kväll :) BÖRJAR IMORGON..

Senare när jag kom hem han jag bara vara hemma i 15 minuter sen skulle jag ner och träffa Jennifer som precis har fyllt 18 år by the way. Så vi gick runt och shoppade lite till henne och sen fikade vi, jag kollade på skor men hittade inga! :( Synd. Sedan åkte jag hem till Nicole och träffade henne och Alexis (pojkvännen till Nicole). Vi tog det chill, det blev både dramatiaskt och kärleksfullt.

Just nu: Jag gjorde precis klart Min och Nicoles Kultur Ide Historia och lämnade in den, bara ungefär 11 h och 15 min försenat men det gör nog inget.

2 månader med Basse idag <33 Du är bäst (Bild på mig och Basse! Man ser inte oss men det är vi på bilden någonstans.Kort av Nicole)

Inga kommentarer: