Gästblogg

torsdag 28 maj 2009

En irriterande dag

Hej idag vart det skola i typ en timme, hade Engelska och sen fick vi gå hem om vi ville. Så Meela och jag stack ner till Stadshuset för att kolla på Musik 3:ornas slutproduktion, senare kom Angelique och Nicole också :)

Efter det stack jag och Meela till Ungdomsmottagningen och vi satt där i 1 timme och 30 min för att boka en fucking tid, och sen såg Meela en skylt där det stod att man kunde boka istället för en viss sak.... Blev lite irriterad, stack sedan hem till mig och kollade på film och tog det lugnt.

Nu sitter jag och är irrterad över att jag inte tog min chans med sommarjobb, fick svar förlänge sen från Eklundsnäsbadet om jag kunde komma på interjuv och om man fortfarande var intresserad, men jag svarade aldrig och nu hittade jag mailet. Jag hade missat både interjuven och jag ångrar det som fan nu för man vill ju ha ett sommarjobb. Hade varit skönt med jobb, haft något att göra men inte i 6 veckor som dem sa att dem behövde MINST!

Puss från en irriterad, envis och ångerfull Angelica

Inga kommentarer: