Gästblogg

fredag 10 december 2010

Fabulous !

Nicole Chavez gäst bloggar här;)

Sitter hemma hos min Angelica och sett på när hon ätit makaroner & Köttbullar som lukta prutt hahahaha. Mumsigt elleer ? Vart är Oxfilen liksom ? Vi gjorde också ett försök att lösa korsord men det var ett misslyckat försök. Vi är nog för smarta för de!. Nu är det så här att eftersom jag får gäst blogga så måste jag ta chansen att berätta att jag och Anne är OSLAGBARA!. Och kanske tre hemligheter om Angelica.

*Angelica bajsar neveerh i andra toaletter än dom hemma hos henne.
Hon håller hellre sig i tusen timmar.

* Angelica är väldigt långsökt och ger sig inte. Även om skulle se väldigt oskyldig ut.
Neehee du , she is a bitch when she needs it !

* Angelica har inte alltid vart lika fabulous looking som nu.
Alla som känner henne, ta hennes id-kort och se för er själva :)
She must be Emo !;)

Nu ska jag sluta dissa min kära böna, nu tar vi taxi hem till mig.
Buss är för fattiga människor ;) bye bitches !


Besitoos / NicoleChavez.devote.se


Inga kommentarer: