Gästblogg

fredag 19 november 2010

Fredrik Malmström = Love

Fredrik Malmström är den bästa personen som har hänt i mitt liv, du har förändrat mitt liv på ett positivt sätt och det ska fortsättas så. Jag är envis att jag inte lyssnar på han ibland, men det kommer fram i slutändan att han hade rätt. Så det jag litar på och älskar kommer jag alltid lyssna mest på oavsett om det gäller vänner eller pojkvän. Älskar dig Fredrik Malmström

Vänner är något som är viktigt i livet, bråkar man och blir vänner igen så visar det bara hur bra band man har mellan varandra. Och det är en viktig sak för mig, jag kan ge människor en chans om jag känner att dem förtjänar en!

2 kommentarer:

Jennifer sa...

hihi :D som vi XD vi har våra bråk iblan men det är alltid nån av oss som kommer tillbaka strax efter och ber om ursäkt <3 älskar dig vännen :D <3

Nicole favojiit sa...

jaa favojiit!
så jävla sant.
Man ska inte utnyttja en vän man ska alltid ställa upp och finnas där.
Vår vänskap är så jävla bra.
Jag älskar diiig.