Gästblogg

tisdag 25 maj 2010

Knappar på tangeterna

Nu sitter jag och söker lite sommarjobb efter dem där jävla människorna på lugnet hatar en tydligen! Dem kan inte ens stå upp för sig själva, håller inte ens sina egna regler, hur bra är det då på en skala?

Pratade med hon som sa att jag inte fick sommarjobbet idag och hon frågade mig surt vart jag ville komma med detta? Och jag sa som det var att vem ger en sån idiotisk anledning när dem själva inte håller sin policy eller sina regler! Och hade så mycket värre saker att nämna än min fjuttiga anledning. Efter jag var klart med mitt så sa hon inte så mycket mer och slutade med tack för att du sa detta det ska jag ta upp!

Hon måste ju insätt själv att hon blev lite knäckt, att prata dålig om andra när det gäller jobb med samarbete finns det inget annat att säga än bye bye!

Inga kommentarer: