Gästblogg

tisdag 18 maj 2010

Har inte bloggar på länge men nu kommer de lite

Hej hej har hänt så mkt saker nu på senaste så har inte hunnit bloggat men ska berätta lite vad som hänt under veckan och vad som kommer hända! Jag har avslutat mina simgrupper för denna termin och gick faktiskt en liten present som kommer komma upp imorgon förmodligen och det var 2 choklad askar med ett vykort (jätte söt tjej). Sedan har man haft det lite stressigt/lugnt i skolan. Har också klagat på Lugnet så nu kommer jag få mina pengar också :) tihi

Det som kommer hända denna vecka är att jag ska träffa min moster på torsdag för att prova en klänning som hon har köpt, hämta upp min väska , lämna in arvode för simningen (rik kommer jag minsann bli) och till sist på simlärar kurs på bodsön hela helgen så ska försöka vara med kompisar och Fredrik så mkt jag kan nu :)

Nu ska man sova lite puss och kram
xoxo Angelica

Inga kommentarer: