Gästblogg

tisdag 13 april 2010

Im back

Hej hej alla läsare :)
Den berömnada Angelica är tillbaks med mkt mer kul och stoj i bloggen nu :) Har varit lite seg på sistonde men det har varit så stressigt att jag knappt hängt med mig själv !

Så im Back, hoppas ni saknat mig.


Kan börja berätta om en rolig sak som hände mig och Fredrik när vi upptänkte en dag i helgen att jag hade glömnt nycklarna och var tvungna att gå till Buggylovers för att hämta dem hos mina päron. Jo då kommer en man och öppnar och jag är såklart skit trevlig och säger att jag vill träffa mina underbara föräldrar. Då springer han till bandspelaren eller vad det är, stänger av och säger föräldrar efterlystet och alla och då menar jag alla vände sig om, kollade på mig och där ser man min pappa med hans underbara min typ *snorunge vad gör du här* :) (L) hjärte gull som han är så gav han mig nycklarna :)





Inga kommentarer: