Gästblogg

måndag 15 februari 2010

Studentkläder

Som sagt min tidigare dag va inte så bra, men senare på kvällen var den rolig, träffade Jennifer och sen Nicole. Fick studentkläderna av Nicole så vi provade dem efter vi hade varit ute, och tro det eller ej så lossnar bokstäverna så jag ska minsann ringa till ABC-GRUPPEN imorgon och snacka lite med deras chef. Jag ska ha hela kläder och inget skit, vi betala en kanske bra summa för dem där jävla kläderna och då ska dem hålla. Hela klassen var missnöjda, så ett tips köp inte kläder från ABC.GRUPPEN om ni ska, student mössa funkar men inte de andra!

Kommer visa bilder imorgon efter jag pluggat, suck! Plugga låter ju inte så bra, men missar man saker så gör man de. Nu ska jag ägna min tid åt att snacka med Fredrik (L).

Puss Angelica

Inga kommentarer: