Gästblogg

onsdag 10 februari 2010

Shoppa är beroendeframkallande:

Jag har ett beroende av att köpa saker hela tiden, jag gick på stan idag och tänkte köpa lite saker men sa NEJ. Och de är helt otroligt, för jag köper alltid det jag vill ha, men nu tog jag mig i kragen och sa nej. Så jag har bestämnt att den 26 ska jag till stockholm och shoppa hjäl mig, har en hel lista som jag ska slösa pengar på och jag har kommit på att jag har något att se framemot också. Så det blir mindre pengar på godis och gå ner i vikt och sen shoppar man istället för allt.

Och någon dag ska jag gå på bio med Jennifer och se Alice i underlandet 3D, och på torsdag nästa vecka blir det bio med Elin och då ska vi se The Wolfman. Men jag ska inte köpa godis till har jag bestämnt. En Vitamin Well ska det bli och inget annat...





Inga kommentarer: