Gästblogg

onsdag 24 februari 2010

Amanda Förström

AMANDA FÖRSTRÖM
1996.05.19 - 1996.05.19

Amanda jag tror du hade blivit en underbar syster och jag önskar alltid någon gång under dagens gång att jag hade dig. Det skulle vara så mkt lättre att ha dig nära och veta att du mår bra.

Oavsett om du dog snabbt eller att du var så ung så ska du veta att jag alltid kommer älska dig och har alltid gjort det. Och vill du veta varför? Jo för att du var min syster och kommer alltid vara det i hjärtat.

Ni nära och kära kanske inte visste detta men så är det, och jag brukar inte prata så mkt om henne men det är bara för att ingen behöver veta för att blir jobbigare då! Och därför vill jag att ni som har syskon är rädda om dem oavsett hur jobbiga dem är osv, det sårar varje gång man hör en kompis säga att du har det så bra utan syskon, du kan få dem. Visa hur mkt man älskar personen istället (L)

Tillägnad en tyst minut för Amanda (L)

Inga kommentarer: