Gästblogg

tisdag 12 januari 2010

En konstig dag

Hej hej idag har det varit en bra och dålig dag. Ibland förstår jag mig inte på människor som ska hålla på, överreagerar på saker som dem inte ens kan tolka själva. Känner man mig vet man att jag inte menar något illa med saker jag gör och säger om det inte är dum, irrterar mig osv.
Vart med Anders idag och han fick mig att garva som fan, (lets fly, och så biter du han i nacken som en katt du vet) Haha Anders och hans snygga kommentarer! Det var en rolig dag med han och han får en att blir glad och känna sig bra:)
Håll fast i era vänner och inse vad dem betyder för er, för en dag kanske ni förlorar personen av någon andlening som inte var värt att lägga energi på ens. Ibland kan det vara svårt att förstå men tänker man på det i tid så kanske man hinner fixa det tills det hänt. Älskar er vänner <3

Inga kommentarer: