Gästblogg

lördag 26 december 2009

Hej tälje!

Idag var jag med mamma på stan och Shoppade :) Det blev en fin liten tunika/klänning från BikBok, en tröja från Vera Moda :) Men ska till stockholm på måndag och köpa ett par siden tights för färgen fanns inte i tälje. Nere på stan var det fullt av hormonproppade tonåringar (nya 13 år) för att se på ERIK, jävlar vilken röst han har men han ser ju sådär ut.

Träffade senare Nicole :) Och hade det lite trevlans. När jag kom hem var jag sur på mig själv för att jag inte gick på Christmas Partyt i stan! Icke so nicke, men bestämnde mig för att handla hem lite filmer istället från Cdon.com och då blev det Allt som Flyter, Australia och Benjamin Button.

Bilder kommer senare e lite seg med det, men jag orkar verkligen inte istallera min nya kamera på datorn! Så ni får ha lite tålamod.








Inga kommentarer: