Gästblogg

lördag 19 december 2009

Avatar <3 Heron <3 med Meela

Nu har vi varit hemma ett tag med Meela, vi kom hem runt halv 2 för att bussarna går så jävla sjukt jobbigt. Vi kollade klart på Avatar som var sjukt bra och då menar jag sjukt bra ! Rekommenderas att se till 100 %, men iallafall när den var slut så fick vi stå och vänta på bussen till Huddinge Station i 30 minuter när vi väl kom till Huddinge efter 40 minuter så tog vi tåget hem till Södertälje som tog aa minst 30 minuter!

Det kommer komma upp videos och bilder från igår imorgon för orkar inte ladda upp dem just nu!
Och sen kommer vi till Meela, för ungefär 4 minuter sen snackade hon om hur hon skulle ligga i hennes kista när hon är död! Och såhär löd det.
-jag ska ligga upp och ner på mage såsom jag gör när jag sover. På min kista ska det stå stop that car cuz we need some tequila, för att folk ska sitta under begravingen och funderar på vad fan det är jag menar!





Inga kommentarer: