Gästblogg

fredag 6 november 2009

Relationer


Relationer med sin pappa!


Min och pappas relation är ganska så rolig men sådär jobbig när han väl kom in i klimakteriet(som han förnekar). Pappa och jag har alltid skämtat med varandra, om varandra och tillsammans gått emot mamma :) Vi är båda lika envisa och vägrar säga att ena har rätt och tvärttom, men kommer alltid älska han lika mkt för det. Han är ''gubben'' i mitt liv som alltid kommer finns där för mig vad som än händer och vad som ens sägs.
Man kanske inte alltid visar hur mkt man älskar varann och bryr sig om varandra men innerst inne vet man det och det är huvudsaken.
Det sägs ju att när man väl förlorar en viktig person i sitt liv så inser man hur mkt man egentligen älskar/gillar person och det kan jag faktiskt hålla med om fast det inte har hänt många gånger så är det så. Man kan inte veta hur mkt personen betyder för en förens man förlorat den! Och de ska man också ha i åtanke tycker jag för det är viktigt att ha personer i sin omgiving som man tycker om och ibland kanske behöver :) <33

Bild på pappa i Bulgarien :)

Inga kommentarer: