Gästblogg

fredag 26 juni 2009

Baddagen igår<3

Igår badade jag, Meela och Cissi, Mikaela och jag åkte till Gamla malmsjön för att bada och Simone och Cissi skulle inte följa med så vi hann ta vårt dopp men sedan kom Cissi ändå. Så Meela och Cissi badade igen och skulle såklart komma dom på en plan för att få ner mig i det kalla vattnet som dom lyckades sedan med. :( Inge kul var det, deras tur på Lördag.

Sedan åkte Jag och Meela till Brunnsäng för att träffa Nicole & Alexis men bussen stannade inte vid Centrum så vi gick av vid bruksgatan och sedan kom vi till den varma asfalten. Då kommer Meela på idén att vi ska springa över så mina flip-flops ramlar av och jag får asfalt på mina fötter, inte mysigt. Sedan träffar vi alla där och såklart Basse också<3. Du betyder allt för mig och jag finns där för dig.

xoxo

Inga kommentarer: