Gästblogg

lördag 2 maj 2009

Valborg och dagen där på

Valborg var roligt, det hände mycke på en och samma gång. Kräkningar, skratt,kärlek och flum. Låter äckligt och bra men det är sånt om hör ihop XD eller vad sägs? Vi var lite överallt både över bron,stan,VG,hos mig och ingenstans. Träffade och många kompisar bla Ellinor,Katta,Simone,Anders,Basse<3,Wille,Någon Agro kille och Simon som dissade oss totalt när vi skulle hema, fy fan vad Nicole och Jag garavde.

Simon:Jag ska bra kissa så kommer jag tillbaks sen!
Vi:Okej vi står kvar.
Jag: Vafan har går ju där nere vid bron nu, han skulle inte kissa and dissade oss.
Vi: ''slutade med att vi asgaravde''

Dagen igår:


En Meeladag på landet, jag trodde aldrig att jag skulle göra det som vi gjorde.

Vi bestämnde oss för att gå till stallet för att träffa Tilda så vi gick en annan väg än vanligt. Vi gick ett tag och sen märkte vi att vägen tog slut i skogen, så Meela kollar och säger att det finns en ''Äng'' som vi kan gå över. När vi väl kommer förbi en bit av ''ängen'' så märker vi att det inte är en äng utan en Åker med Myrar, så vi blir tvungna att skynda oss för att inte fastna.

Och sen så säger jag till Meela '' fy fan vad det luktar skit'' och ''säg inte att vi precis gick i koskit?'' och hon asgaravar och säger JA. Så kommer vi äntligen till stallet och vi träffar Tilda och sen ska vi gå samma väg hem och det slutar med att jag skriker ''Mikaela jag hatar dig''.

När vi väl kommer hem så tvättar vi skorna,kläder och duschar.Senare kommer Tilda ner till huset och vi 3 sätter oss i jacuzzin ute och snackar. Och dagen slutar med att Meela och jag är trötta vid 12.

Inga kommentarer: