Gästblogg

onsdag 13 maj 2009

Livmorderhalscancer vaccin



Ja idag blir det att ta spruta mot Livmorderhalscancer, så det blir ingen träning ändå ''YES''. Så det blir sticka till Nicoleish sen och umgås.

Senare idag:

Nu har jag vart och tagit den där sprutan, fyfan vad ont det gjorde kan jag ju bara säga ''men men sånt är livet''. Åkte senare till Brunnsäng för att träffa Nicole och Meela och så fick man massor med andra människor på köpet tex Basse <3. Vi fick också sluta tidigare i skolan som alla blev glada, inge engelska och sluta tidigare från matten, inget o då menar jag inget kan ju bli bättre! :D

Så nu har jag faktiskt tro det eller ej fixat Diplomen till min simelever och närvarokorten, och det är inte så jäkla roligt men det är gjort. Så nu ska jag nog ta o göra te och macka och sedan sova och vänta på att det blir en ny dag.

Puss Angelica

Inga kommentarer: