Gästblogg

söndag 10 maj 2009

Dykcertifikat/ Livräddningskurs

Dagen började med stress! Meela var tvungen att nästan springa till övningskörningskursen eller vad det heter men hann ändå. Sen fick jag spel och kom på att jag hade livräddningskurs klockan 10, trodde jag men det var kl 12 så jag hann och det var så jävla roligt. Har aldrig vart på en roligare kurs än denna, tack daniel för en bra undervisning.

Vi fick pröva på olika saker som är bra att kunna, men det roliga kom ju i slutet när Daniel sa att vi fick pröva att dyka i tävlingsbassängen med dykutrustning. Gud det var så roligt, vi fick skriva upp oss om vi ville gå kursen som senare skulle leda till att man fick dykcertifikat :) och det är såklart man skriver upp sig! Vem vill missa ett sånt tillfälle ?

Träffade Basse senare en snabbis, en liten segis dag var det men alltid lika kul :)<3
Sen blev det jobba igen och efter det simträning, fast detta var kul för Fredrika hängde på :) Så allt kändes bättre! Och nu sitter jag här hemma och fixar närvarokorten till simgrupperna, inte så kul som man hade önskat

Puss Angelica ;)

Inga kommentarer: