Gästblogg

tisdag 24 mars 2009

När man sjunger är blygheten borta/ Idag

Hallooo

Jag åkte nyss bil från min Farmor med Pappa hem och kom på att när man börjar sjunga närheten av någon så är blygheten borta, ialla fall en del av den. Jag tycker det ialla fall, för om man verkligen tänker efter så vill man oftast inte sjunga nära sina kompisar men när man väl gör det så känner man sig bekväm! :) Kort teori jag har, säg vad du vill :) P.s kom på detta när min Pappa sjöng ibilen btw :)

Okej men vidare till idag, Först vart det skola klockan 09.00 men hade NP så allt blev fel med filmschemat så det blev inte så mycket filmande som vi ville men men. Efter Angeliques och mitt NP så hade vi genomgång med Kameror och Kontroll*thing*, slutade 12 och sedan var det springa ner till tåget och hem till Farmor.

Snart ska jag ut med Edvin också, för man måste ju hinna umgås med vänner :)

Mvh/ Angelica

Inga kommentarer: