Gästblogg

torsdag 26 mars 2009

Cell-Phone

Mobiler borde ha evighets batteri tycker jag :) Min mobil dog på morgonen när jag precis kom till skolan av alla jävla timmar på dygnet. Hur onödigt var inte det på en skala, kunde jag lika gärna skitit i mobilen totalt. Aja nu är den på laddning sen blir det smsa med folk :D

Bästa smset idag (innan mobilen dog) från 222, det var TOMT och vad är 222 egetnligen? De kan absolut inte hälsa något heller!

Och appropå CellPhone så hade jag och Timjan sönder hennes mobil idag :P Vi satt i aulan för att kolla på Hair Musikalen och så blev det paus, efter pausen skulle jag sätta mig på stolen igen men det gick inte att ta ner. Så timjan och jag tröck som fan och sen hörde vi något som gick sönder men inte tänkte vi på att det var mobilen som var mellan förns vi hittade batterit på golvet. :) Smarta vi är!

Mvh/ Angelica

Inga kommentarer: